26 Mart 2024 Salı

Fısıltı

Burnum yumuşacık taşak torbasının tam altındaydı ve sarf etmiş olduğu efordan kaynaklı biraz ter, biraz testesteron biraz da az döl kokusu burun deliklerimi dolduruyordu. Az önce oluk oluk boşalmış, kıllı göğsüm, pembe meme uçlarım ve göbeğim yapışkan dölle kaplıydı.

Dilimle az önce hatırı sayılır miktarda dölü dışarı atmış taşaklarından birisini yakalayıp vakumladım ve yumuşak taşak tanesi zorlanmadan ağzıma girdi, hafifçe sıkıştırıp erkekliğinin temsilinin geleceğini tehlikede hissettirdim.

Acıdığını anladım, kalçalarını geriye çekti, pipisi bacaklarının arasına girdi ve iyice küçüldü. Tek taşağın yanına küçülmüş pipisini de aldım ve dilimin üzerinde çevirmeye başladım. 

Sadece ağzımda tutuyordum, elimdesin mesajı vermenin güzel bir yoluydu, dolu dolu bir çaba.

Bedenimin yanına yerleştirdi ellerini, kıvranarak üstüme eğildi. Taşaklarını ağzımla çektim. Nefesi hazla dolu erkekliğin üzerineydi, ağzına alacak sandım. Ağzına boşalma düşüncesi geçti kafamdan. Bileklerinden tutup kaldırdım ve diğer taşağını da ağzıma soktum. İnledi.

Sertleşiyordu ve boğazıma doğru büyüyordu erkekliği.

Tam anlamıyla onun pasifi olmak, ona zevk veren tarafta ve kendi rızamla ağzıma almak inanılmaz güçlü hissettiriyordu kendimi. 

Ne garip bir mukayese, iktidar sahibi iki erkeğin sessiz ve birbiri üzerinde üstünlük kurma çabası.

Damağımda sertleşmiş erkekliğinin başını hissediyorum,  o kadar yumuşak, o kadar güçlü, o kadar baskın, o kadar...

Bir anlığına kasılıyor organı ve nefesim kesiliyor;  dölüm hafif bir fısıltıyla bacaklarımın arasından fışkırıp göbeğimin üstüne usul usul akıyor.

Hafifçe ısırıyorum tüm organını; hiç oradan çıkmasın istiyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder